Highlight Comedy Night

Hi Guys!

Mijn god, het is het is nu wel meer dan de hoogste tijd voor wat fatsoenlijk vermaak, want de afgelopen twee weken van mijn leven waren nog net geen living hel. Deadlines die me om de nek vlogen, een tentamen waar je u tegen kon zeggen, en om het af te maken een zwakke weerstand waardoor ik een aantal dagen uit de running was. Wauw, nu ik alles zo getypt zie lijkt het bijna nog erger… laten we maar snel stoppen met het bespreken van mijn zware studentenbestaan en doorgaan met een aantal hilarische filmpjes. Enjoy and have a Highlight night!

Ciao!

Heb je een leuke suggestie voor een volgende editie van Highlight Comedy Night, stuur me dan een bericht via highlightupdate@gmail.com of reageer in de commentbox hieronder.

Een gedachte over “Highlight Comedy Night”

Geef een reactie

