Upcoming Youtube Talent

Hi Guys!

Na een hele lange en slopende werkdag gister (waarbij ik uiteraard weer alle hoeken van de winkel heb gezien) probeerde ik nog net niet dood te zoeken naar een geschikt nummer voor een nieuwe Upcoming Youtube Takent post. Ik wilde een nummer die muzikaal gezien uitdagend was en niet zo gemakkelijk om te coveren. Voor deze editie van Upcoming Youtube Talent heb ik gekozen voor : Who’s laughing now, van Jessie J. Toen ik het nummer voor het eerst hoorde kreeg ik kippenvel, en dat krijg ik nog steeds als ik de clip zie. Het is zeker geen ‘ik wil zielig doen’ boodschap, maar het draagt juist een positieve energie uit. Ik denk dat veel van ons zich goed met Jessie kunnen identificeren in dit nummer, want uiteindelijk is de wereld maar een rare plaats waar iedereen zich op zijn tijd een alien voelt.
Ik heb geprobeerd langer door te klikken op youtube om zo ook bij mensen te komen die in normale omstandigheden niet de views krijgen die ze wel nodig hebben zodat ze gemotiveerd blijven om zichzelf te verbeteren: Kijk, luister en geniet van wat aanstormend talent!

Maar eerst het onverschrokken origineel of course!

http://www.youtube.com/watch?v=KsxSxF3JKeU&feature

Enjoy! En heb je suggesties laat het dan zeker weten in de comment box hieronder!

De Covers

Geef een reactie

