Upcoming Youtube Talent

Hi Guys,

We zitten alweer in een 2013, and what a heck of a ride is 2012 geweest! Zelf kijk ik terug op een turbulent jaar met hoge pieken, diepe dalen en persoonlijke groei. Het nummer wat ik gekozen heb voor de Upcoming Youtube Talent van vandaag is een nummer wat me sinds eind 5 vwo door de meest vermoeiende en bovendien veeleisende periode uit mijn middelbare schooltijd gesleept heeft.
Oude kunst-beeldend klasgenoten herkennen dit waarschijnlijk nog wel als het nummer wat ik by heart meezingen kon, me nieuwe energie gaf tijdens de kunstlessen die al afgelopen waren voordat ze begonnen en niet te vergeten een gevoel van empowerment losmaakte tijdens het maakproces van werkstukken, (met in het bijzonder mijn profielwerkstuk, ik heb het nummer helemaal grijsgedraaid). Dus sit back and relax, want ik zou graag een aantal creatieve vertolkingen van mijn persoonlijke lijfnummer Titanium van David Guetta ft. Sia met jullie willen delen.

Maar laten we niet vergeten het geniale origineel een beetje liefde te geven!

Enjoy!

De Covers

Ken jij een leuke vertolking van dit nummer, of is/zijn er andere artiesten die je waardeert en de support goed kunnen gebruiken? Comment dan hieronder of laat het me weten door te mailen naar highlightupdate@gmail.com, wie weet zie je dan binnenkort wel terug in een volgende editie van Upcoming Youtube Talent!

Geef een reactie

