Media silence

Hi Guys,

naomicover1Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben heb ik de aflopen twee weken niets gepost (met heel veel moeite overigens). Ik heb een korte mediastilte ingelast in verband met mijn tentamens, ik stop veel tijd en energie in het maken van mijn posts en ik voelde me schuldig als dat mijn concentratie zou belemmeren, dus besloot ik niets te posten.
Voor de stilte heb ik een aantal posts voorbereid die ik nu verder ga uitschrijven en in de loop van deze week zal posten, de befaamde Highlight Comedy Night en Upcoming Youtube Talent staan hoog op mijn lijstje. Ook ben druk bezig met het zoeken naar talenten voor mijn nieuwste concept Highlight Talent Interview en zal binnenkort mijn eerste restaurant review uit gaan komen. (ken je iemand die extreem getalenteerd is en/of iemand die je graag geïnterviewd zou willen zien neem dan contact met me op door te mailen naar highlightupdate@gmail.com)

Old meets new
Heel veel vertrouwde Highlight concepten dus de komende tijd, maar omdat ik ook nog lekker een student ben wil ik daar in het nieuwe jaar ook wat meer aandacht aan gaan besteden. Ik ga proberen in ieder geval 1 tot 2 keer per maand een Appie.nl recept te maken en stap voor stap uit te leggen en te beoordelen op kwaliteit en maakbaarheid, bovendien zal ik meer typische studentenproblemen gaan behandelen: “Hoe begin je met leren voor een tentamen? Mot met mijn huisgenoten, what to do? Ik wil er fashionable uit zien, maar ik heb geen geld!” en ga zo maar door. Old meets new dus!
Het jaar 2013 belooft een mooie te worden, met veel muziek, comedy, cultuur en plezier.
Houd Highlight Update in de gaten, want geloof me, the party is just getting started!

Bisous de moi

Geef een reactie

