Upcoming Youtube Talent: Karmin Edition

Hi Guys,

Zoals gewoonlijk waren mijn breintjes weer aan het kraken over hoe ik deze editie van Upcoming Youtube Talent zou gaan vullen. Ik besloot weer eens wat rond te vragen, adviezen in te winnen en wat te surfen op het internet, maar alles wat ik vond was het hem helaas niet… Lucky me, stuitte ik op aanraden van een vriend op een geweldig duo dat nu ook eindelijk de aandacht en succes aan het genieten is die zij verdienen. Ze hebben zang, rap en de mimiek skills al down, nu het internationale succes nog, een kleine aanloop ernaartoe is dat alle Updaters nu ook kennis met hen gaan maken, mijn manier om mijn steun te betuigen. Dus zet je schrap voor een aantal unieke covers: layback, relax and enjoy, have a Highlight night!

En als afsluiter een eigen professionele videoclip, deze zware jongens zijn eindelijk opgepikt door een platenbureau, totally deserved naar mijn mening!

Hope to see you soon, enjoy and goodbye!

Geef een reactie

