Partnering up with Argento

Hi Guys!

Ik ben nog steeds een beetje lyrisch, sinds 22 november ben ik dus officieel partners geworden met het Britse merk Argento. Dat houdt in dat ik hun merk promoot in de vorm van reviews en ook hun banner op mijn pagina heb staan. Uiteraard hoop ik op een succesvolle samenwerking en een mooi begin daarvoor vond ik een welkomspost!

The name is Argento
Argento is in Groot-Brittanië en Ierland een toonaangevende eigentijdse juwelier die vaak met grote kortingen en lage prijzen producten beschikbaar stelt voor haar klanten. Argento heeft meer dan 15 jaar ervaring in het ontwikkelen en op de markt brengen van sieraden met een hoge kwaliteit en cutting edge sieraden-ontwerpen voor een divers publiek.
Argento is een van de grootste leveranciers in top designer merken zoals Pandora, Thomas Sabo, Nomination en Pilgrim. Maar zelf zit Argento ook nooit stil, met haar eigen huisontwerpers zijn ze almaar bezig met het ontwikkelen van nieuwe producten.

Argento gelooft dat de sieradendoos van iedere vrouw gevuld is met herinneringen uit haar leven; ieder stuk zorgvuldig gekozen sieraad vertelt een verhaal van geluk, vriendschap en liefde.

Dat is waarom sieraden over de jaren onze ware ik zal blijven weerspiegelen.

Klik op een van de Argento banners aan de rechterzijde op de homepage om Argento verder te ontdekken!

Much love 

Geef een reactie

