Highlight Comedy Night: 2nd edition

Hi Guys!

Welkom bij alweer de tweede editie van Highlight Comedy Night!
Ik vond het destijds (dat is dus welgeteld 7 dagen geleden) een heel mooi idee om mezelf op een dag vast te pinnen om van de 2e editie van Highlight Comedy Night werkelijkheid te maken, want ach wie houdt er nou niet van een good old laugh na een lange dinsdag? Maar helaas voor mij lacht de laatste in dit geval zeker niet het beste, want het komt erop neer dat ik altijd tijd te weinig en bezigheden te veel heb. Zaten er maar 25 uren in een dag…
Het was dinsdag 20 november, 2 uur s’middags, ik had college en keek op mijn telefoon om te zien of de tijd al sneller was gegaan, toen er een herinnering op mijn mobiel afging, Highlight Comedy Night… vergeet-het-vooral-NIET. Achja, comedynight, oeps, belofte maakt schuld en je zou zeggen dat ik het onderhand wel begrepen zou hebben, maar niets is minder waar.
Met moeite ben ik uiteindelijk onder mijn hoge berg met werk uitgekropen want  ik moest en zou natuurlijk weer de duizendpoot uit hangen en al mijn trouwe Updaters de kans geven om op adem te komen van de dagelijkse sleur. Dus speciaal voor jullie weer een gezonde dosis goede humor om alles lekker los te schudden. Veel kijkplezier en een fijne avond toegewenst!

Ciao! 

2 gedachten over “Highlight Comedy Night: 2nd edition”

Geef een reactie

