Upcoming Youtube Talent

Hi Guys!

Welkom op de eerste editie van Upcoming Youtube Talent! Ik heb dit concept in het leven geroepen omdat ik het jammer vind dat er zo ontzettend veel talent rond loopt op de wereld en we er eigenlijk maar heel weinig van meekrijgen, bovendien vind ik het stiekem gewoon leuk om een nummer vanuit een andere invalshoek te horen, zeer verfrissend zelfs. Ik heb heel wat covers voor jullie zitten beluisteren en dit zijn mijn final picks, beluister alle covers als je de tijd hebt, want het zijn allemaal unieke zangtalenten met zeer uiteenlopende stijlen. Ontspan, en laat je verrassen.

En laten we vooral het origineel niet vergeten!

Enjoy!

De Covers

Het idee is dat er om de twee weken een editie van Upcoming Youtube Talent op Highlight Update komt, de week voordat de editie uitkomt zet ik een poll online zodat jullie kunnen stemmen voor welk nummer ik leuke covers kan gaan zoeken, what do you think? Reageer op de post hieronder!

2 thoughts on “Upcoming Youtube Talent”

Geef een reactie

