I’ll be back soon!

Beste Blogvrienden,

Gisteren was alweer de one-week-anniversary van mijn blog! Acht dagen alweer and still going strong! Ik broed alweer op nieuwe concepten, al vergen deze wel wat meer energie. Omdat al mijn posts de gepaste aandacht verdienden neem ik hier dan ook wat meer tijd voor. Zijn jullie al nieuwsgierig geworden? Ik zal alvast een tipje van de sluier oplichten. Momenteel ben ik druk bezig met meerdere posten gewijd aan menswear, een post over Yves Saint Laurent, een post over de façade van de media, interviews met opkomende talenten en hun passies, reviews en nog heel veel meer!
Binnenkort ga ik er ook weer op uit trekken om kiekjes te nemen van uitzonderlijke mensen op straat zodat ik weer een streetstyle post kan plaatsen, streetstyle voor zowel de heren als de dames. Blogemancipatie ten top! Neem een kijkje op mijn Lifestyle pagina voor een sneak peak van wat nog komen gaat (Streetstyle Berlin) Lifestyle.

In verband met mijn eindexamens die volgende week maandag van start gaan zal ik daarom ook een korte schrijfpauze van ongeveer 3 weken in lassen.
Dat wordt nog zwaar afkicken voor mij, gezien mijn schrijfverslaving.
Hoe dan ook, schroom je niet om mijn blog te bezoeken of een reactie achter te laten, dat vind ik altijd leuk! Binnenkort ben ik terug met enorm veel leuke frisse posts voor zowel de dames als de heren, dus houd mijn blog in de gaten!

Ciao!

PS. Wil je meer over mij en mijn blog te weten komen? Klik dan gauw op de About pagina.

Geef een reactie

