Orange the new black?

Power colour!

“Een lekker fruitig kleurtje in die garderobe!”, moeten de ontwerpers gedacht hebben, want de kleur oranje is niet weg te slaan uit de winkels! Overal waar ik ben zie ik mensen die deze
oranjekoorts te pakken gekregen hebben en dit in hun look verwerken doormiddel van
prints, blazers, accessoires of opvallend schoeisel.
Of oranje weggelegd is voor iedereen? Dat denk ik niet. Het moet je maar net staan en je moet ook maar het lef hebben om het aan te trekken.

Een echte basic kleur zoals zwart zul je er niet in vinden, maar heb je de zomer in je bol of heb je gewoon zin in een echte power colour, dan zou je oranje zeker eens moeten proberen.

De kleuren variëren van pasteltinten tot aan fluorescerend, voor ieder wat wils zou ik zeggen!

5 gedachten over “Orange the new black?”

    1. Ik denk ook wel dat er voor iedereen wel een oranjetint te vinden is, het probleem is: Vind de perfecte kleur in combinatie met het perfecte item maar eens! Makkelijker gezegd dan gedaan!

      1. dat is helemaal waar! ik heb heel veel geluk gehad, maar als ik nu nog een tweede item in die kleur zou moeten zoeken, pff, laten we daar maar niet aan beginnen!

Geef een reactie

